| Autor: redakcja12

Firma nie jest Świętym Mikołajem!

Każda firma powinna na siebie zarabiać i mieć pewne fundamenty, aby twardo stąpać po ziemi.

Aby zatem być dobrze zorganizowanym i nieustannie dążyć do perfekcja należy przede wszystkim zrozumieć puls psychologiczny każdego konsumenta. Należy rozpowszechniać najbardziej powszechne trendy, chcieć zrozumieć swoją grupę odbiorców.
 
- Wiele lat temu firma Danone wprowadziła na rynek batonik podobny do Kinder Pinguin, który był w lodówkach. Dla firmy Danone była to kompletna porażka. Wprowadzili ten produkt zbyt wcześnie i tak naprawdę ludzie nie czuli, że mleko może być również bardzo smaczne w formie deserowej – wyjaśnia Julia Izmałkowa, psycholog i badacz wykorzystujący te elementy do rozwoju biznesu i marketingu.
 
Najważniejsze są elementy skupiające się głównie na wyprzedzeniu swojej konkurencji, dopasowaniu potrzeb dla konsumentów i zbudowanie odpowiednich działań strategicznych.


Tagi:
źródło: