Mleko Fairlife. Coca-Cola rozpoczęła sprzedaż produktów mleczarskich

Największy na świecie producent, dystrybutor i sprzedawca napojów bezalkoholowych – Coca-Cola wprowadził nową markę „Fairlife” pod którą sprzedaje produkty mleczarskie klasy premium – podaje FAMMU/FAPA.

Mleko Fairlife. Coca-Cola rozpoczęła sprzedaż produktów mleczarskich

Mleko Fairlife

Będzie to pakowane w plastikowe butelki mleko przeznaczone do bezpośredniej konsumpcji w kilku wersjach. Jest to mleko odtłuszczone, a także posiadające o 2% zawartości tłuszczu, pełnotłuste a także czekoladowe. Według zapewnień Coca-Coli, mleko zawiera o 50% więcej białka oraz o 50% mniej cukru od tradycyjnej wersji produktu. Za to jest o 30% bogatsze w wapń i nie zawiera laktozy.

 

Póki co można je kupić jedynie w USA, przy czym w porównaniu do konkurencji ma też około dwukrotnie wyższą ceną. W związku z tym 1,5 litra tego mleka - 52 uncje kosztuje 4,59 USD, podczas gdy przeciętna cena dla tej kategorii produktu wynosi w USA 2,18 USD. Jak podaje FAMMU/FAPA, mleko Fairlife sprzedawane jest we wszystkich największych amerykańskich sieciach handlowych: Walmart, Target, Kroger oraz Safeway.

 

Odpowiedzialny za markę Fairlife Steve Jones, twierdzi, że debiutujący na rynku produkt pozwoli na odwrócenie trendu zniżkowego w spożyciu mleka w USA. Coca-Cola chce ożywić ten rynek poprzez zaproponowanie produktu premium o nietypowym smaku. Jones poinformował też, że w marcu i kwietniu 2015 roku firma zamierza przeprowadzić w USA pierwszą dużą kampanię promocyjną marki Fairlife.



Tagi:
źródło: