Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny na stacjach paliw ustabilizowały się
2024-10-30 -
Unijna produkcja mięsa
2024-10-30
Poznaj produkty
-
Kojce i wygrodzenia
2013-08-19 -
POMPA ELEKTRYCZNA 2,4/12,5 12 V
2016-05-02 -
Ładowacz czołowy STOLL FE
2014-07-01 -
Spycharka seria 200
2012-01-05 -
Filtr siatkowy wraz z zaworem zwrotnym
2012-05-17
Mleko Fairlife. Coca-Cola rozpoczęła sprzedaż produktów mleczarskich
Największy na świecie producent, dystrybutor i sprzedawca napojów bezalkoholowych – Coca-Cola wprowadził nową markę „Fairlife” pod którą sprzedaje produkty mleczarskie klasy premium – podaje FAMMU/FAPA.
Mleko Fairlife
Będzie to pakowane w plastikowe butelki mleko przeznaczone do bezpośredniej konsumpcji w kilku wersjach. Jest to mleko odtłuszczone, a także posiadające o 2% zawartości tłuszczu, pełnotłuste a także czekoladowe. Według zapewnień Coca-Coli, mleko zawiera o 50% więcej białka oraz o 50% mniej cukru od tradycyjnej wersji produktu. Za to jest o 30% bogatsze w wapń i nie zawiera laktozy.
Póki co można je kupić jedynie w USA, przy czym w porównaniu do konkurencji ma też około dwukrotnie wyższą ceną. W związku z tym 1,5 litra tego mleka - 52 uncje kosztuje 4,59 USD, podczas gdy przeciętna cena dla tej kategorii produktu wynosi w USA 2,18 USD. Jak podaje FAMMU/FAPA, mleko Fairlife sprzedawane jest we wszystkich największych amerykańskich sieciach handlowych: Walmart, Target, Kroger oraz Safeway.
Odpowiedzialny za markę Fairlife Steve Jones, twierdzi, że debiutujący na rynku produkt pozwoli na odwrócenie trendu zniżkowego w spożyciu mleka w USA. Coca-Cola chce ożywić ten rynek poprzez zaproponowanie produktu premium o nietypowym smaku. Jones poinformował też, że w marcu i kwietniu 2015 roku firma zamierza przeprowadzić w USA pierwszą dużą kampanię promocyjną marki Fairlife.