Sytuacja podażowo-popytowa i cenowa na rynku wieprzowiny
2024-12-17
Z udziałem wicepremiera, ministra rolnictwa i rozwoju wsi Henryka Kowalczyka, sekretarza stanu Rafała Romanowskiego, przewodniczącego Komisji Zarządzającej Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego Pawła Podstawki oraz zastępcy dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Marcina Wrońskiego odbyła się konferencja poświęcona Produktowi Polskiemu.
– Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów i doskonała okazja do świadomego wyboru produktów – powiedział wicepremier.
– Zarówno walory jakościowe, zdrowotne, jak i ekonomiczne przemawiają za tym, aby z półek sklepowych wybierać Produkt Polski – podkreślił wicepremier Henryk Kowalczyk.
– Produkt Polski jest konkretną marką, z którą chcemy wychodzić również na rynki zewnętrzne – dodał sekretarz stanu Rafał Romanowski.
– Ponad 75 procent każdej złotówki wydanej na Produkt Polski zostaje w naszym obiegu gospodarczym – dodał sekretarz stanu.
– Jeżeli zmienimy nasze nawyki konsumenckie o 1 procent, to mamy 6 mld złotych więcej w naszym budżecie – powiedział.