Jubileusz 50-lecia Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie –...
2024-11-20
– Jeżeli nie zrozumiemy, że to konsument jest adresatem naszych wszystkich działań, to będziemy brnęli w jakiś ślepy zaułek – podkreślił szef resortu rolnictwa dziękując jednocześnie za inicjatywę kampanii promującej nasze owoce jagodowe.
– Musimy sobie odpowiedzieć na pytania: w jaki sposób zwiększyć konsumpcję owoców i warzyw, jak powinien być zorganizowany skup, jak powinno być zorganizowane przetwórstwo? – stwierdził szef resortu rolnictwa.
– Wśród wielu osób funkcjonuje jeszcze przekonanie, że rynek wszystko wchłonie. Tak było kiedyś, ale dziś mamy nadwyżki, dziś jest trudno cokolwiek na nim ulokować, bo wszystko kierujemy do tego samego konsumenta – dodał.
– To bezprecedensowa współpraca. Grupy producentów i organizacje branżowe łączą siły, by skuteczniej budować nawyk codziennego spożywania owoców jagodowych – podkreślił minister Ardanowski i zapewnił, że – nie będzie żadnych cięć w wydatkach na promocję.