W ramach tegorocznej akcji Bank przygotował także konkurs. Przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji i przedstawią specjalną ofertę swoich usług na stronie www.sasiedzkibiznes.pl mogą wygrać pakiet reklamowy o wartości nawet 20 tys. zł. Po raz kolejny ambasadorem kampanii został Robert Makłowicz.
– Nasz Bank jest częścią globalnej Grupy BNP Paribas, ale jednocześnie jest również bankiem, który codziennie wspiera lokalny biznes i lokalną gospodarkę. Celem akcji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes jest promocja handlu i usług firm, które prowadzą swoją działalność w naszym sąsiedztwie – w pobliżu miejsca zamieszkania, pracy – mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, odpowiedzialny za bankowość detaliczną i biznesową.
– W trakcie dwóch poprzednich edycji do akcji przystąpiło ponad 14 tys. firm z całej Polski, co pokazuje, że inicjatywa spotkała się z dużym uznaniem wśród małych przedsiębiorców. Liczymy, że w tym roku o akcji dowie się jeszcze więcej lokalnych biznesów, a także konsumentów. Poprzez nasze działania chcemy udowodnić, że warto wspierać małe firmy, bo to one budują naszą lokalną społeczność – podkreśla Przemysław Furlepa.
Właściciele firm mogą do 3 czerwca br. dokonać rejestracji i przedstawić swoje specjalne oferty na stronie www.sasiedzkibiznes.pl. Punktem kulminacyjnym akcji będzie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który rozpocznie się 28 maja i potrwa do 3 czerwca. W tym czasie Bank BGŻ BNP Paribas będzie promował wśród konsumentów korzystanie z usług lokalnych firm. Kampania marketingowa zachęcająca do zakupów po sąsiedzku będzie prowadzona jednocześnie w radiu, Internecie (w tym w mediach społecznościowych), lokalnej prasie i outdorze. Na stronie www.sasiedzkibiznes.pl, konsumenci zachęceni udziałem w Tygodniu Sąsiedzkiego Biznesu będą mogli wyszukać w swojej okolicy firmy biorące udział w wydarzeniu i dowiedzieć się więcej o ofercie przygotowanej specjalnie dla nich na ten czas.
– Po raz kolejny zdecydowałem się zostać ambasadorem akcji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes, ponieważ wierzę, że takie inicjatywy zmieniają polskie miasta. Kampania Banku BGŻ BNP Paribas to dla małych firm doskonała okazja do tego, by pokazać, co wyróżnia je na tle konkurencji. Przedsiębiorcy, którzy zgłaszają się do akcji tworzą mapę lokalnych sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Musimy pamiętać, że korzystanie z lokalnych usług ma wiele zalet. Przede wszystkim jest blisko, więc oszczędzamy czas. A przy tym wspieramy rozwój naszej lokalnej społeczności – mówi Robert Makłowicz, Ambasador Akcji.
Podczas tegorocznej edycji Wspierajmy Sąsiedzki Biznes właściciele firm mają możliwość dodania nawet 5 ofert specjalnych, z których będą mogli skorzystać konsumenci podczas Tygodnia Sąsiedzkiego Biznesu. Ponadto, Bank BGŻ BNP Paribas przygotował konkurs z myślą o przedsiębiorcach. Uczestnicy inicjatywy, którzy dokonają rejestracji na stronie, przedstawią ofertę specjalną oraz odpowiedzą na pytanie konkursowe mają szansę na nagrodę główną – pakiet reklamowy o wartości 20 tys. zł oraz dziewięć pakietów o wartości 5 tys. zł.
Bank BGŻ BNP Paribas przygotował również specjalną ofertę produktową. Dla wszystkich małych przedsiębiorców Bank oferuje m.in. Kredyt w rachunku bieżącym - Ekspres Linia z prowizją przygotowawczą 0 proc. Dodatkowo, w ofercie jest rachunek firmowy, dla nowych klientów Banku opłata miesięczna za prowadzenie rachunku bieżącego w ramach Pakietu Biznes Lider Ekstra wynosi 0 zł przez 12 miesięcy.
Dodatkowym wsparciem promocji partnerów akcji i ich oferty ze strony Banku BGŻ BNP Paribas będą materiały marketingowe, którymi przedsiębiorcy mogą oznaczyć swoje sklepy lub punkty usługowe oraz promocja wydarzenia Wspierajmy Sąsiedzki Biznes w mediach.