Agro Days adresowany jest do hodowców bydła, drobiu i trzody chlewnej. W ciągu dwóch dni hodowcy mogli zapoznać się z ekspozycją ponad 90 wystawców, a także propozycją wielu konferencji i prelekcji.
Wydarzenie rozpoczęło się konferencją pt. "Żywność pod presją? Odpowiedzialna produkcja, świadoma konsumpcja". Temat w odniesieniu do ostatnich doniesień medialnych bardzo ważny.
W panelu dyskusyjnym wzięli udział: Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas, Łukasz Dominiak – dyrektor Krajowej Rady Drobiarstwa, Damian Kordas – zwycięzca programu Masterchef, hodowca bydła oraz Adam Zaleski – dyrektor generalny De Heus. Konferencję poprowadziła Małgorzata Motecha-Pastuszko - dziennikarka Redakcji Rolnej TVP.
Wiedza, praktyka, a także bezpłatne badania kiszonki (z kukurydzy, lucerny czy trawy) były możliwe podczas Agro Days.
O idei oraz celach wydarzenia Agro Days, które łączy w sobie element edukacyjny, relacyjny z elementami biznesu mówi Adam Zaleski Dyrektor Generalny De Heus Polska.
Wydarzenie zostało zoorganizowane przez De Heus wraz z partnerami m.in. Bankiem BGŻ BNP Paribas, Sgariboldi Agro-Partner, Pellon Sp. z o.o. , Corteva Agriscience, Krowie na zdrowie, Precon Polska, Spanvall,Kartzfehn.