Dwuosiowa z trójstronnym wywrotem.
Przyczepa dwuosiowa T710/1 o ładowności 6T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T710/1 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny.
W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej.
W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Typ | J.m. | T710/1 |
Ładowność | kg | 6000 |
Masa własna | kg | 2000 |
Długość zewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 4260 |
Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 4195 |
Szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 2250 |
Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 2130 |
Wysokość ścian skrzyni | mm | 500 |
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką | mm | 1000 |
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża | mm | 1150 |
Pojemność ładunkowa/z nadstawką | m3 | 4,5/8,9 |
Wymiary gabarytowe: | ||
Długość | mm | 6200 |
Szerokość | mm | 2250 |
Wysokość | mm | 1645 |
Ogumienie | – | 11.5/80-15,3 16PR |
Wyposażenie standardowe: | ||
Rodzaj ramy podwozia | – | podłużnicowa |
Rodzaj dyszla | – | firmowy Metal-Fach |
Cięgno dyszla | Ø | 40 |
Prędkość maksymalna | km/h | 40 |
Wywrót | – | trójstronny |
Instalacja hamulcowa | – | jednoprzewodowa |
Oświetlenie | – | tak |
Hamulec ręczny | – | tak |
Kliny podporowe z kieszeniami | – | tak |
Kolorystyka malowania ścian na życzenie klienta | – | tak |